statystyki rowerowe bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy yoshko.bikestats.pl

Gminobranie z Tych do Lanckorony

Sobota, 19 marca 2011 | dodano:21.03.2011Kategoria 4. Polska
Tychy - Bieruń - Bojszowy - Brzeszcze - Osiek - Wieprz - Wadowice - Stryszów - Lanckorona

Korzystając z okazji, że miałem pojawić się w Tychach nie omieszkałem zabrać ze sobą roweru. Jak przyjechałem dzień wcześniej to kompletnie przemoczyłem się stosując śnieg i błoto pośniegowe na całym ciele. Na wycieczkę udało się troszkę wszystko wysuszyć i z samego rana w południe wyruszyłem w trasę. ;)

Po sprawnej ucieczce z Tychów na początku zajrzałem do Bierunia i spotkałem Utopca z urzędem w tle. ;)

Następnym punktem wycieczki była Gmina Bojszowy, gdzie o mało włos nie zostałem pogoniony przez ochroniarza ale jak zobaczył, że robię zdjęcie i wsiadam na rower to go zamurowało.

Kilka kilometrów wcześniej rozkręciła się tylna przerzutka ale o dziwo udało się wszystko złożyć do kupy i nawet podziałać przez dalsza cześć podroży.

Góra z góra się nie zejdzie ale ulica główna z główna - tak. :) W tym momencie spotkałem jedyny deszcz w ciągu dwóch dni.

W Wadowicach cały rynek rozkopany a najsmaczniejsze kremówki zjedzone...

Stryszów wita wieczorowa porą. :)