statystyki rowerowe bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy yoshko.bikestats.pl

Filozlot :)

Sobota, 21 lipca 2012 | dodano:23.07.2012Kategoria 2. Okolice
Biała Podlaska - Korczówka - Rudno - Parczew - Ostrów Lubelski - Zawieprzyce - Sobianowice - Lublin

Weekend zapowiadał się dosyć atrakcyjnie. Dziś trzeba było dotrzeć do Lublina na spotkanie z kolegami i koleżankami ze studiów. W niedzielę miałem wrócić z Borafu, więc postanowiłem przejechać trasę, którą miałbym wracać w niedziele w celu rozpoznania terenu. Trasa już była pokonywana przeze mnie wielokrotnie ale zawsze trzeba zobaczyć kto i jak bardzo zepsuł drogę ;)

Miałem zamiar przejechać trasę bez zatrzymywania się ale niestety plan nie wypalił:
1 stop - prykanie w oponkę na stacji benzynowej;
2 stop - czerwone światło w Parczewie;
3 stop - sakwiarze ze Świdnika zmierzający do Wilna;
4 stop - brama weselna w Kolechowice Kolonia.

Na cała trasę wystarczyło półtora litra napitki miodowej, która bardzo oszczędzałem. Na szczęście pogoda była termicznie komfortowa. Dane wycieczki: