statystyki rowerowe bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy yoshko.bikestats.pl

Gminobranie na Warszawę czyli niezly kanał

Sobota, 15 września 2012 | dodano:17.09.2012Kategoria 4. Polska
Biała Podlaska - Międzyrzec Podlaski - Zbuczyn - Wiśniew - Lipniak - Domanice - Trzcicniec - Wodynie - Latowicz - Starogród - Gocław - Osieck - Góra Kalwiaria - Konstancin-Jeziorna - Piaseczno - Warszawa

Dziś pojechałem na gminobranie do warszawy niezłym kanałem czyli poprzez niezdobyte gminy, które pozostawiłem specjalnie by produktywnie przejechać się na zachód. :D

Pogoda była prawie idealna do jazdy oprócz porywistego wiatru, który przez cały dzień towarzyszył mi w stopniu zniechęcającym do dynamicznej jazdy.

Pierwszy postój w Międzyrzecu Podlaskim przeznaczony na spotkanie w Radkiem by wymienić się kaskami. W międzyczasie dostałem zaproszenie od miejscowych rowerzystów na spotkanie z Robbem i Anią . ;)

Pierwsza gmina

W Rzeszowie spotkałem Ciosnę całego, a tutaj Ciosny pół ;)

Na pograniczy Gminy Skórzec i Wiśniew

Domanice-Kolonia, jesień już blisko.

W centrum gminy Domanice.

Droga Kopcie-Trzciniec

Kościółek w Wodynie

Piękna droga wojewódzka :D

Starogród wita

Yoshko bez miny ale za to z gminą :D

Ruchliwa "siedemnastka", na szczęście przejechałem nią kilkaset metrów