statystyki rowerowe bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy yoshko.bikestats.pl

Iława dz.1

Sobota, 22 września 2012 | dodano:24.09.2012Kategoria 4. Polska
Biała Podlaska - Konstantynów - Sarnaki - Siemiatycze - Ciechanowiec - Brok - Pułtusk - Ciechanów - Działdowo - Dąbrówno

Po wcześniejszym umówieniu się z Wilkiem wyruszyłem do Iławy na uroczyste zakończenie Ultramaratonu Bałtyk-Bieszczady 2012. Skuszony dosyć optymistyczną prognozą pogody (wiatr w plecy i brak opadów vs. 3-5 'C) wyruszyłem o pierwszej w nocy. Wśród gwiazd i sztucznych satelitów czas upływał dosyć spokojnie. Podczas zjazdu na most nad Bugiem zaskoczył mnie pewien samochód, który kilkaset metrów przede mną zatrzymał się i zablokował drogę. Po chwili, gdy za mną pojawił się samochód nawrócił i pojechał dalej... Do Siemiatycz droga była wyborna ale niestety nie mogę tego powiedzieć o DW 690 do Ciechanowca.

Zimny poranek w Ciechanowcu

Martwa natura z lemondką na pierwszym planie, przystankiem autobusowym oraz kościołem neogotyckim wzniesionym w latach 1908-1913 we Wsi Zuzeli, gdzie urodził się kardynał Stefan Wyszyński

W poszukiwaniu gminy Dlugosiodło :D

Jednak gminozbieracz ze mnie lepszy niż grzybiarz.

Już z Wilkiem przed urzędem gminy w Mławie.

Pędzimy tyle na ile droga pozwala :D